درمان بواسیر

ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از نوین ترین تکنیک ها

درمان بواسیر
دومین مطلب آزمایشی من
اولین مطالب آزمایشی من
شنبه ۲۳ دی ۰۲

درمان بواسیر

بواسیر یک بیماری می باشد که به علت آن انسداد راه خروجی مدفوع رخ می دهد،انجام انما یا تنقیه در منزل فرآیندی به نسبت آسان، بی خطر و امن محسوب می شود که فرد گیرنده خدمت دیگر نیاز نباشد برای این تکنیک به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه نماید این اسنداد می تواند سبب شود تا روده ها پاره شوند، استفاده از خدمات درمانی اورژانسی می تواند کمک بسیار فراوان به درمان این بیماری داشته باشد.
                     استفاده از خدمات شرکت اعزام پزشک و پرستار به منزل و همچنین بهره مندی از خدمات انما در منزل می تواند کمک بسیار 
                                                                 فراوانی به درمان لین بیماری نماید.


از مهم ترین علامت های اسنداد روده چیست؟
از مهم ترین علامت های انسدا روده می توان به: عدم خروج مدفوع از روده ها، بوی بد دهان، حالت تهوع و موارد مشابه را مثال زد، از این رو استفاده از این خدمت می تواند کمک بسیار فراوانی به درمان بیماری نماید، همچنین شما عزیزان اگر مشسکلات غددی نیز دارید می توانید از خدمات اعزام پزشک غدد به منزل نیز استفاده نمایید، ما در کننار شما خواهیم بود.


مدت زمان رسیدن پزشک به منزل جهت انجام تنقیه در منزل چقدر است؟
مدت زمان رسیدن پزشک به منزل از زمان اعلامی توسط متخصص گوارش تا منزل بیمار نهایتا 30 دقیقه می باشد، با استفاده از خدمات بر خط می توانید با ما در تماس باشید.

درمان خانگی بواسیر
از درمان های خانگی بواسیر می توان به:
  1. انجام حرکات ورزشی در خانه
  2. نوشیدن آب
  3. کم کردن استرس
  4. پیاده روی
  5. استفاده از رژیم های غذایی پر فیبر
  6. استفاده از میان وعده هایی مانند عسل، مویز و انجیر
توجه کنید که به هیچ وجه برای آزادسازی مجرای خروجی روده از شلنگ و موارد مشابه به صورت شخصی استفاده ننمایید، زیرا این امر امکان ایجاد پارگی روده ها را به همراه دارد، شما برای دریافت خدمات اصولی می توانید با ما در تماس باشید.

نکات مهم جهت انجام انما در منزل
از مهم ترین آن ها می توان به:
  1. انما در منزل یک شیوه درمانی بوده و به هیچ وجه نباید به صورت خودسرانه و خارج از آگاهی انجام گردد، چون احتمال آسیب به کولون روده ای و همچنین پارگی راست روده بسیار بالا می باشد.
  2. برای انجام تنقیه در منزل، نیاز نیست که شما دست به کاری بزنید، فقط در صورتی که با مصرف ملین ها و داروها دفع مدفوع انجام نگرفته است، کافیست از یک مرکز درمانی و خدماتی درخواست کارشناس خبره در رابطه با این عمل را داشته باشید، همچنین برای پی بردن به پاکسازی و بهبود عملکرد روده ها می توانید استفاده نمایید.
  3. فرآیند تنقیه نهایتا تا 30 دقیقه (و حتی کمتر) پایان می پذیرد، پس استرس واهی به خود و همراهان خود وارد ننماییم که این تکنیک تکنیک سختی بوده و استرس زا می باشد.
  4. برای تنقیه در منزل، شما نیاز به هیچ تجهیزاتی ندارید، چون فرد دهنده خدمت از جانب مرکز خدمات پرستاری در منزل، با خود هر وسیله ای که نیاز باشد را خواهد آورد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.